1400-03-24 09:45
3357
0
74981
کارافرین و تولید کننده برتر گلستان:

بخشنامه های دولت ضدتولید و ضدکارگر بود / سامانه هایی درست کردند که جان صنعتگر بالا میاد اما سامانه بالا نمیاد

ابوذر فردوسی با بیان اینکه در این دولت اجنبی پرست در این هشت سال فقط یک برنامه بود و آن نگاه به غرب بود گفت :باید فرمان این کشتی شکست خورده اقتصاد را به دستان یک کاردان بسپاریم.

به گزارش گلستان ما،  ابوذر فردوسی تولیدکننده و کارآفرین برتر استان گلستان شامگاه گذشته در اجتماع مردم گرگان در ستاد آیت الله رییسی اظهار داشت : ما تولیدکننده ها و صنعتگران در هشت سال گذشته مشقت ها را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کردیم.

فردوسی افزود : مشکل اصلی اینست که جنس تفکرات دولت با دغدغه های مردم فرق دارد لذا انتخابات این دوره خیلی تاریخ ساز و حساس است و باید فرمان این کشتی شکست خورده اقتصاد را به دستان یک کاردان بسپاریم.

وی تصریح کرد : در این دولت اجنبی پرست در این هشت سال فقط یک برنامه بود و آن نگاه به غرب بود.

مالک صنایع کاغذی فردوسی ادامه داد :قیل از انتخابات آمریکا برای تخصیص ارز برای خرید ماشین آلات دفتر آقای همتی رفتم ، بعد از کلی بالا و پایین رفتن معاون ارزی وی می گفت منتظر انتخابات امریکا هستند و اگر انتخابات امریکا به نفع ما رقم بخورد ما می توانیم مشکلات را حل کنیم .

فردوسی اضافه کرد : سامانه هایی را برای صنعتگران و تولیدکنندگان درست کردند که جان صنعتگر بالا می آید ولی سامانه بالا نمیاد.

وی گفت : ما در این دولت مدیریت در سایه ، مدیریت و اقتصاد رانتی را تجربه کردیم ، خواستیم در کار ما گشایش ایجاد کنند و برای رفع موانع تولید کمک کنند،  می گفتند ما بیچاره ایم و نمی توانیم ، بخشنامه هایی می دادند که ضد تولید و ضد کارگر بود و این مدل اقتصادی در هیچ ایدئولوژی در دنیا نبود.

فردوسی بیان کرد : تنها بارقه ای که در سالهای گذشته در صنعتگران و تولیدکنندگان بوجود آمد ، حضور آیت الله رییسی در قوه قضاییه بود ، ایشان پای کار صنعتگران بودند و خیلی از مشکلات را حل کردند.

وی افزود : امروز به برکت حضور ایت الله ریُیسی کوچه و خیابان‌ها بوی انقلاب گرفته و مردم اگر چه در این هشت سال زخم خورده شده اند اما با سربلندی در میدان انتخابات حاضر شده اند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.